GastroJob FAQ
-
Co to jest GastroJob?
GastroJob to pierwsza polska aplikacja do szukania pracy w gastronomii. Dzieli się na 3 sektory: praca tymczasowa, sezonowa oraz stała.
-
Czy używanie aplikacji coś kosztuje?
Osoba szukająca pracy nie ponosi żadnych kosztów.
-
Czy aplikacja działa w trybie offline?
Aplikacja nie działa w trybie offline, aby korzystać z aplikacji należy mieć połączenie internetowe.
-
Jak pobrać aplikację?
Aplikację należy pobrać z Google Play / App Store.
-
W jakich językach działa aplikacja?
W polskim, angielskim, ukraińskim i rosyjskim.
-
W jakich miastach działa aplikacja?
W chwili obecnej aplikacja działa w Warszawie i Krakowie, ale już niedługo dołączą inne miasta.
-
Jaka jest minimalna stawka zatrudnienia?
Minimalna stawka zatrudnienia to 14,70 zł brutto.
-
Kto może korzystać z aplikacji GastroJob?
Z aplikacji GastroJob mogą korzystać osoby, które ukończyły 16 lat.
-
Czy można aplikować do wielu ofert jednocześnie?
Oczywiście, można aplikować do wielu ofert jednocześnie.
-
Za co dostaje się punkty?
Użytkownik dostaje punkty za wypełnienie profilu, dodanie certyfikatów, samo wykonanie zlecenia oraz dobrze wykonane zlecenia (czyli te ocenione przez pracodawcę na 4 lub 5 gwiazdek). Użytkownicy, którzy otrzymają najwięcej punktów w zestawieniu miesięcznym i rocznym otrzymują fantastyczne nagrody.
Więcej o konkursach -
Co dają mi punkty?
Zbierasz punkty – wygrywasz nagrody.
-
Czy aplikując do kilku ofert jednocześnie mogę stracić punkty?
Aplikując do kilku ofert jednocześnie nie tracisz punktów. W momencie zaakceptowania przez pierwszego pracodawcę inne wybrane przez Ciebie oferty tracą ważność.
-
Czy muszę uzupełnić cały profil, aby używać aplikacji?
Nie jest wymagane uzupełnienie całego profilu, ale gdy wypełnisz wszystkie informację dostaniesz 100 punktów i zwiększysz swoją szansę na znalezienie pracy.
-
Czy można odwołać aplikację na dane stanowisko?
Aplikację można odwołać, ale traci się wtedy punkty i nie można wtedy brać udziału w konkursie na pracownika miesiąca i pracownika roku.
-
Czym jest no show?
No show uzyskuje osoba, która nie stawiła się do pracy do której aplikowała. Traci się przez to punkty oraz szansę na zostanie pracownikiem miesiąca.
-
Jak mogę skontaktować się z pracodawcą?
Jeśli pracodawca przyjmie Twoją aplikację do pracy, możesz się z nim skontaktować przez chat, który jest dostępny w aplikacji.
-
Czy chat zawsze jest dostępny?
Nie, chat jest dostępny tylko wtedy, gdy po zgłoszeniu się do pracy, pracodawca przyjmie Twoją aplikację. W innych przypadkach chat jest niedostępny.