FAQ dla pracodawców
Masz jakieś pytania?
Skontaktuj się z nami 🙂
+48 576 109 105
kontakt@gastrojob.pl
-
Czy można dodać kilka restauracji do jednego profilu?
Oczywiście, jeżeli maja ten sam NIP, można dodać kilka restauracji do jednego profilu. Taka funkcja znajduje się w ustawieniach. Jeżeli restauracja ma inny NIP, należy zarejestrować nowe miejsce.
-
Jak działają wykupione pakiety?
Przygotowaliśmy trzy pakiety: standard (10 GastroCoins), advanced (50 GastroCoins), custom (pakiet indywidualny). Jeden pozyskany pracownik, to jeden GastroCoin. Wykupujesz pakiet idealnie dopasowany do Twoich potrzeb i cieszysz się łatwością pozyskiwania pracowników.
-
Czy mogę usunąć dodaną ofertę?
Nie istnieje opcja usunięcia oferty, można ją ukryć dzięki czemu zniknie z widocznych ofert w aplikacji, ale nadal będzie widoczna w Twoich aktualnych ofertach.
-
Czy aplikacja działa na telefonach i tabletach?
Tak, aplikacja działa na telefonach i tabletach. Należy pobrać aplikację "Gastrojob biz" przez Sklep Play lub App Store, aby przyjąć i móc rozmawiać z przyjętym kandydatem.
-
Czy używanie aplikacji coś kosztuje?
Osoba szukająca pracy nie ponosi żadnych kosztów. Pracodawca może bezpłatnie przeglądać aplikacje. Aby zaakceptować kandydata, pracodawca musi wykupić jeden z trzech pakietów: standard, advanced, custom. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "płatności".
-
Czy mogę odnowić moją ofertę? Czy to coś kosztuje?
Ofertę można duplikować. Jest to opcja całkowicie bezpłatna, bez limitu.
-
Czy ocena pracownika jest ważna?
Tak, ocena pracownika jest ważna, dzięki niej pracownik zdobywa punkty, a pracodawca wie czy warto zatrudnić danego kandydata.
-
Czy mogę edytować dodaną ofertę?
Nie ma możliwości edycji oferty. Można ją ukryć i dodać na nowo.
-
Czy GastroJob pomaga w rozliczeniu płatności za wykonaną pracę?
Nie. Jest to kwestia pomiędzy pracownikiem a pracodawcą i zawartą pomiędzy nimi umową. Nie ingerujemy również w stawki, które umieszcza pracodawca w ogłoszeniu.
-
Czy jeżeli do mojej oferty nikt się nie zgłosi, to tracę GastroCoins?
Jeżeli nikt się nie zgłosi do zamieszczonej oferty, to nie są pobierane GastroCoins. Płatność następuje dopiero po zaakceptowaniu kandydata.
-
Jak umieścić ofertę?
Po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce "moje oferty" wystarczy nacisnąć duży przycisk "+". Uzupełnij wszelkie niezbędne informacje i umieść ofertę na swoim profilu. Następnie oczekuj na powiadomienie o zgłoszeniu się pracownika do pracy.
-
Czy wrzucanie ogłoszeń jest płatne?
Nie, wrzucanie ogłoszeń jest całkowicie darmowe i nie ma limitu w ich wrzucaniu.
-
Czy płacę za każdego kandydata, który aplikował na moje ogłoszenie?
Nie, płatność następuje tylko wtedy, gdy zaakceptujemy kandydata. Dzięki temu możemy porozmawiać z przyjętym pracownikiem oraz umówić się z nim na spotkanie.
-
Ile płacę za pozyskanie pracownika?
Koszt pozyskanego pracownika to jedynie 1 GastroCoin.
-
Czy przysługują mi jakieś bonusy?
Oczywiście, że tak! Skontaktuj się z nami, aby uzyskać darmowe GastroCoiny do przetestowania aplikacji 😊
-
Co zrobić, gdy pracownik wykonał swoją pracę?
Koniecznie oceń pracownika! Jest to bardzo ważne, ponieważ pracownicy zdobywają punkty za dobrze wykonaną pracę. Najlepsi z nich otrzymują cenne nagrody. Możesz również w ten sposób pomóc drugiemu pracodawcy w podjęciu decyzji o zatrudnieniu kandydata i wiedzieć czy dana osoba jest rzetelna.
-
Czy dostanę powiadomienie gdy pracownik aplikuje na ogłoszenia?
Jasne! Pracownik jak i pracodawca zostają powiadomieni o tym drogą sms-ową oraz mailową. W szczególnych przypadkach, kontaktujemy się zarówno z pracodawcą jak i pracownikiem telefonicznie. Często sami dzwonimy do pracodawców z informacją, że dany kandydat zaaplikował na opublikowane ogłoszenie.
-
Czy mogę skontaktować się z pracownikiem, który aplikuje o pracę?
Tak! Po przyjęciu kandydata do pracy możesz się z nim skontaktować przez chat, który jest dostępny w aplikacji. Możesz również napisać do Nas, abyśmy ułatwili Wam kontakt.
-
Co to jest no show?
No show uzyskuje osoba, która nie stawiła się do pracy do której aplikowała. Traci się przez to punkty oraz szansę na zostanie pracownikiem miesiąca.
-
Co jeśli pracownik nie przyjdzie do pracy?
Wtedy pamiętaj o zaznaczeniu „no show” pracownikowi, który się nie zjawił. Nikt nie chce takich sytuacji i staramy się ich wystrzegać jak się da.
-
Jak mogę się skontaktować się z pracownikiem?
Pracodawca może porozmawiać z pracownikiem poprzez chat, który jest dostępny w aplikacji GastroJob.
-
Czy chat jest zawsze dostępny?
Nie, chat jest dostępny tylko wtedy, gdy pracodawca przyjmie aplikacje kandydata. W innych przypadkach chat jest niedostępny.
-
Ile płacę za połączenie z pracownikiem?
Koszt połączenia z pracownikiem pracownika to tylko 1 GastroCoin. Faktury wystawiane są zbiorczo, pod koniec każdego miesiąca, w którym pracodawca zakupił GastroCoiny. Jeśli chcesz wykupić pakiet wystarczy przejść w zakładkę "płatności" na swoim profilu oraz wybrać interesującą Cię ofertę.